Przesuszona skóra - na ratunek masło Babassu

16.9.17

Hi

Wiele kobiet narzeka, że mają suchą skórę na nogach, dłoniach czy na twarzy.  Jest ona niemiła w dotyku i wygląda dosyć nieestetycznie. Powoli zbliża się jesień, a więc zaczniemy zakładać długie spodnie, rajtuzy i grube swetry, a to nie sprzyja naszej skórze. Mając na sobie większą ilość ubrań sprawiamy, że skóra szybciej się przesusza. Chcesz mieć super nawilżone ciało? Jeśli tak to przeczytaj co należy zrobić.



Masło Babassu
Jest pozyskiwane z orzechów palmy Babassu, która rośnie dziko w lasach tropikalnych Brazylii. Masło to podobne jest składem do oleju kokosowego. Zawiera mnóstwo nienasyconych kwasów tłuszczowych : linolowy (odpowiada za nawilżenie skóry) , linolenowy (chroni skórę przed wysychaniem), polinitoleinowy. Stosowany jest głównie w kosmetyce jako główny produkt, jako baza do produkcji domowych kosmetyków lub w przemyśle spożywczym.

http://olejowaniewlosow.info/wp-content/uploads/2017/01/olej-babassu.jpg
Masło to używałam głównie jako balsam na całe ciało, nakładałam je na popękane pięty, wysuszone usta. Świetnie nawilża skórę, a przy tym nie jest tłuste. Zmiękcza przesuszone pięty i dłonie. Nie miałam żadnych problemów z rozprowadzaniem tego masełka. Kolejnym jego plusem jest to, że bardzo szybko się wchłania i nie musiałam czekać kilkunastu minut zanim będę mogła włożyć ubrania. Dla jednych plusem, a dla drugich minusem będzie to, że masełko jest bezzapachowe, ale dzięki temu stanowi bazę dla innych produktów. Można dodać do niego kilka kropli olejku eterycznego i już masełko będzie pięknie pachnieć. Jak już wcześniej wspomniałam, jest ono podobne do oleju kokosowego, więc nie należy się martwić, gdy w temperaturze powyżej 25 stopni C jego konsystencja zmieni się na płynną (jest to normalne zjawisko i masło nie traci swoich cennych właściwości). Kupić je możecie tutaj : Masło Babassu e-Fiore



Skład : 
*Orbignya oleifera oil


1. Co sądzicie o tym masełku?
2. Macie problem z przesuszoną skóra?
3. Jakie są Wasze sposoby na nawilżenie skóry ?

Have a nice evening 

Może Cię również zainteresować

38 komentarze

  1. kurcze, ciekawa propozxycja dla suchej skory - czyli cos dla mnie :) wyprobuje!
    pozdrawiam, tysiatestuje.blogspot.de :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To coś dla mnie! Muszę koniecznie wypróbować!

    MARY - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. No ciekawe, nie lubię masełek, może to by mi przypadło do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji testowac tego produktu, ale mam bardzo suche dłonie.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jednak wolę masło Shea ;) Kocham je i mam ich chyba w swojej skromnej szafce 5 ;) Natomiast o tym slyszę pierwszy raz ;)
    Kochana z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do siebie : https://kobiecomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masełko jest alternatywą dla masła Shea. Nie jest jak tłuste i szybko się wchłania :)

      Usuń
  7. miałam tego typu masełko ( chodzi mi o konsystencję ) i bardzo dobrze się u mnie sprawdzało w okresie zimowym, brak zapachu mi nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe masełko. Ja używam jak mam problemy z przesuszeniem maści z witaminą A :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maść z witaminą A jest dobra, ale strasznie tłusta.

      Usuń
  9. dla mnie to raczej opcja na zimę - raz w tygodniu tak profilaktycznie :)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak można zrobić :) Zależy jak kto ma przesuszone dłonie czy skórę na ciele.

      Usuń
  10. Great post dear! Have a lovely Day!❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusi ten produkt :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/zakiet-w-cekiny.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, I just knew about this product. I have a very dry skin, I think I need to try this product immediately :) Thank you for the review :)

    xoxo,
    |CHELSHEAFLO|

    www.chelsheaflo.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nigdy nie używałam takiego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. W takim razie zachęcam do zakupu i do przetestowanie go na własnej skórze :D

      Usuń