Recenzja kosmetyków do włosów i ciała od Z.one concept

7.12.17

Hi

Mam nadzieję, że pamiętacie konkurs, który organizowałam wspólnie z blogiem Andziulkaa Testuje? Jeśli nie to tutaj możecie zobaczyć baner do tego konkursu : KLIK Celem tego konkursu było poprawienie kondycji włosów. W wyznaczonym terminie wybrałam dwie osoby, które razem ze mną testowały kosmetyki do ciała i włosów od z. one concept Poland . Osoby te wybrałam pod kątem problemów z włosami, ponieważ chciałam Wam pokazać, że te kosmetyki mogą pomóc wielu kobietom ze zniszczonymi w różny sposób włosami.


Opis produktów :

Szampon z serii Sun&More
Szampon ten jest delikatny dla włosów, a dodatkowo je zmiękcza. Jego tropikalny zapach przywołuje wspomnienie udanych, pełnych słońca wakacji. Kupić go możecie tutaj : szampon

Odżywka Incredible milk 12 effects
Ma unikalną formułę, która pomaga pozbyć się aż 12 problemów dotyczących włosów !! Zapewnia regeneracje włosów, eliminuje efekt puszenia, zapobiega rozdwajaniu się końcówek, pomaga w rozczesywaniu, chroni pasma przed wysoką temperaturą, nadaje im połysku i objętości, chroni przed promieniowaniem UV oraz przed wyblaknięciem koloru. Wygładza włosy, ułatwia prostowanie i utrzymuje fryzurę w ryzach przez cały dzień. Kupić ją możecie tutaj : odżywka

Maska Beauty Mask
Nawilża i odżywia włosy. Znakomicie chroni włosy i niweluje zniszczenia, które w nich powstały pod wpływem wiatru, słonej wody i słońca. Wcześniej należy użyć szamponu z tej samej serii. Kupić ją możecie tutaj : maska


Maska Absolute Bronze
To tak naprawdę masło do ciała, którego zadaniem jest nadanie skórze blasku i długotrwałej opalenizny. Należy stosować go przed ekspozycją słoneczną, aby przygotować  skórę na opalanie oraz po ekspozycji na słońce w celu podtrzymania opalenizny. Po użyciu skóra jest miękka, gładka, nawilżona i pełna blasku. Kupić ją możecie tutaj : maska brązująca

Emulsja do opalania ciała Sunscreen
Zawiera filtry SPF 15 oraz posiada kojącą formułę, która łatwo się wchłania i jest wygodna w nakładaniu. Sprawdzone, bezpieczne składniki aktywne chronią, nawilżają i odżywiają skórę. Należy nakładać ją co najmniej 20 minut przed ekspozycją na słońce.

Balsam do ciała Sensual Lotion
To mleczko nawilżające po opalaniu. Bogata formuła, która zawiera olej migdałowy, ryżowy i arganowy, składniki nawilżające, witaminę E. Posiada również filtry UV, które tworzą barierę ochronną na skórze i nawilżają ją. Mleczko pozostawia skórę aksamitnie miękką i promienną. Dodatkowo wzmacnia opaleniznę. 


Opis problemów z włosami 

Bardzo dużo osób wzięło udział w tym konkursie i miałam spory kłopot z wyborem dwóch dziewczyn, ale w końcu się udało. Wygrała Kinga Banach i Kinga Szponder. Ja również brałam udział w testowaniu tych kosmetyków. Poniżej opiszę jakie problemy z włosami miały obie dziewczyny.

Kinga Banach :
- puszące się włosy
- podatne na wilgoć
- rozdwojone końcówki
- przetłuszczają się

Kinga Szponder: 
- wypadają
- łamią się
- rozdwojone końcówki

Natalie Forever:
- suche włosy
- łamią się
- rozdwojone końcówki
- puszą się, zwłaszcza podczas deszczu



Efekt końcowy + recenzja produktów

Kinga Banach 

Kinga stosowała szampon, odżywkę, olejek do włosów oraz maskę brązującą do ciała. Oto jej opinia na tematy tych kosmetyków :

Miałam przyjemność przetestować kosmetyki od z.one concept Polska, a konkretnie szampon, odżywkę i olejek do włosów z serii Sun&More. Co mnie urzekło od samego początku ? ZAPACH :) bardzo przyjemnie stosowało się przede wszystkim odżywkę :)
Na plus także opakowanie i konsystencja produktów :)
Włosy po miesięcznym stosowaniu stały się mniej napuszone , gładsze bardziej błyszczące, jednak potrzebowały codziennego mycia .. przez nawilżenie stały się trochę cięższe i szybciej się przetłuszczały. Mimo tego jestem zadowolona z ich wyglądu teraz. Jest poprawa i to jest  najważniejsze :)

Kinga Szponder 


Maska do włosów Milk Shake bardzo mnie zaskoczyła. Włosy stały się bardziej nawilżone i zregenerowane. Maska bardzo ładnie pachnie, a na dodatek jest bardzo wydajna co jest wielkim plusem :)

Natalie Forever

Stosowałam wszystkie wyżej wymienione produkty. 
Szampon bardzo dobrze usuwał wszelakie zanieczyszczenia oraz sól. Po nim moje włosy były gładkie, miękkie. Konsystencja była w porządku, nie za rzadka i nie za gęsta. Zapach bardzo przypadł mi do gustu.
Odżywka miała powalający zapach. Pachniała intensywnie kokosem. Producent podaje, że jest ona bez spłukiwania, ale ja nakładałam ją na dwa sposoby. Gdy chciałam odżywić całe włosy to nakładałam ją na włosy na ok. 30 minut przed myciem szamponem lub po myciu tylko na same końcówki. Włosy były po tym jedwabiście gładkie, miękkie i super pachnące. Odżywka jest mega wydajna i ma śliczne opakowanie.
Maska chyba w największym stopniu przyczyniła się do poprawy stanu moich włosów. Po miesiącu stosowania (nakładałam ją na włosy 2 razy w tygodniu) moje włosy całkowicie się zmieniły. Z suchych pasm zrobiły się miękkie, elastyczne, gładkie i nawilżone. W zapachu przypomina zapach szamponu, aczkolwiek najpiękniej z tej serii pachnie odżywka.



Olejek stosowałam raz w tygodniu i nakładałam go na noc na końcówki włosów. Moje włosy miały suche końcówki, ale za to od głowy bardzo się przetłuszczały, więc musiałam uważać z tłustymi produktami. Olejek zostawiałam na końcówkach włosów przez całą noc, a rano myłam włosy szamponem z serii Sun & More. Bardzo spodobało mi się to, że ten olejek jest w butelce z rozpylaczem, więc mogłam nałożyć na włosy odpowiednią ilość.
Balsam do ciała bardzo przypadł mi do gustu, ponieważ pięknie pachnie i świetnie nawilża skórę. Ponadto szybko się wchłania i nie pozostawia bardzo tłustego filmu na skórze. Pozostawia na niej delikatny zapach.
Maska do ciała to mój ulubieniec. Świetnie nawilżyła skórę, nadała jej piękny, złoty odcień i jedwabistą gładkość. Nie brudzi rąk, można ją z łatwością wydobyć z opakowania i jest bardzo wydajna.


1. Słyszeliście o tej firmie ?
2. Próbowaliście tych kosmetyków ?
3. Która z dziewczyn najbardziej poprawiła stan swoich włosów ?

Have a nice day 

Może Cię również zainteresować

39 komentarze

  1. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach, ta odżywka mnie ciekawi na 12 problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wooow, so amazing results!

    NEW REVIEW POST | LIERAC: RADIANCE TONIC // THAT CHANGED MY ROUTINE.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sposób na przetestowanie produktów... te kosmetyki naprawdę muszą być świetne!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie wiedziałam o tym konkursie. Chętnie bym się zgłosiła, bo moje rozjaśnione włosy to też spore wyzwanie dla odżywek...
    Myślę, że każdej tych dziewczyn te kosmetyki pomogły ;)
    Osobiscie, pierwszy raz o nich słyszę ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;*
    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam Cię do śledzenia mojego fanpage, a następnym razem z pewnością będziesz wiedziała o takim konkursie :)

      Usuń
  5. Na pewno warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie by się nie sprawdziły te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie próbowałam tych kosmetyków, nie mam pojęcia czy by pomogły na moje suche, kręcone włosy :/

    https://luxwell99.blogspot.com/2017/12/swieto-radosci-mikolajki.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o tych kosmetykach. Super, że widać efekty ich stosowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. This seems to be a great product with amazing results <3 Love this post!
    Beauty and Fashion Freaks

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zestawik <3 Zainwestowałąbym w swoje włoski troche :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Twoje pierwsze wrażenie jest pozytywne :)

      Usuń
  12. Pierwsze widzę, troszkę przypominają mi kosmetyki z Matrix.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam kosmetyków z Mtrixa, więc nie wiem jakie one są.

      Usuń
  13. Ciekawie u Ciebie :-)
    Zapraszam do siebie https://biznesizdrowie.blogspot.com/2017/12/zapoznanie-z-produktami-organic-life.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba się z nimi zapoznam przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę że na najbardziej zregenerowane włosy wyglądają Twoje ☺
    Produkty prezentują się nieźle i chętnie je wypróbuję-po za tym masłem Brązującym ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę efekty są świetne! Nigdy nie słyszałam o tej firmie, a szkoda, bo moje włosy są w kiepskim stanie. Na pewno poczytam o nich więcej :)
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach, a wydają się naprawdę godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow ale super rezultaty, nie slyszalam wczesniej o nich ;)

    OdpowiedzUsuń